Nemrég egy fotós ismerőssel beszélgettünk képekről és szóba került egy, a téren fotózott sorozat.

Egyedül ücsörögtem a főtéren-kellemes kikapcsolódásaim egyike-s, amikor esteledett, izgalmassá váltak az árnyékok. Fotózni kezdtem az arra sétálók és futkározó gyerekek néha éles és szabályos, néha elmosódott, játékos árnyékát.

10458649_735754263154557_3263935700748504817_n.jpg

Tehát ezekről a képekről beszélgettünk az ismerőssel. Egyrészt örült, hogy talált valakit, akivel úgy beszélgethet ilyesmiről, hogy garantáltan nem ütközik falakba, másrészt lenyűgözőnek tartotta a tényt, hogy ő is teljesen hasonló részleteket ragadott ki a térből, mint én, ő is fotózta járókelők árnyékát, egyikből egy fordított variációt is szerkesztve-ahogyan én.

Szerinte ez ritka, és, ha letennének száz fotóst ugyanarra a térre azzal az utasítással, hogy alkossanak belőle bármit, nem sokaknak jutna ilyesmi eszébe.

Furcsa volt ilyet hallani egy nálam jóval tapasztaltabb fotós szájából, és bár jól esett a lelkesedése- nekem is nagy dolog, hogy találtam valakit-, nem értettem vele teljesen egyet. Szerintem az ilyesmi gyakrabban megeshet, mint hinnénk, bár azt hiszem, én is elképedek, ha valaki kedvenc témáimat dolgozza fel hasonlóképp.

Talán csak azt akarjuk, hogy ne legyünk teljesen egyedül. Egyediségre vágyunk, de néha mégis vicces meglátni ugyanazt a ruhát az utcán, mint, amit aznap viselünk.

Jó érzés egy hullámhosszon lenni valakivel, és persze még nagyszerűbb, ha ízlések és gondolatok is találkoznak....pláne egyedinek hitt gondolatok.

Bár azt hiszem, valódi egyediség akkor létezne, ha lenne olyan meglátás, amire még tényleg soha_nem_gondolt_senki. Ilyen pedig szinte biztosan nincs, így hát az egyediség illúziójáért küzdünk, miközben jó érzés társat találni benne.

Erről van szó...

A bejegyzés trackback címe:

https://illes-anette.blog.hu/api/trackback/id/tr266545279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása